Če iščete opcije za to, da bi vašemu podjetju priskrbeli spletno stran in tako vzpostavili danes nujno potrebno prisotnost na spletu, ste verjetno že slišali za pojma izdelava spletnih strani in optimizacija spletnih strani. Verjetno vam je jasno, da med njima obstaja določena razlika, a kakšna točno? Kaj sploh tvori posamezen proces? V besedilu, ki je pred vami, bomo razjasnili razlike in stičišča teh dveh procesov, a čeprav boste zdaj dobro vedeli, kaj tvori enega in kaj drugega, to še ne pomeni, da se boste morali z njima začeti ukvarjati. Za izdelavo in optimizacijo spletne strani, pa naj bo to običajna spletna stran z zanimivo vsebino ali profesionalna spletna trgovina, se obrnite na strokovnjake v studiu G-Soft.

Optimizacija in izdelava spletnih strani sta dva različna procesa, vendar sta med seboj neločljivo povezana. Za določene elemente optimizacije poskrbimo že v postopku izdelave spletnih strani, izdelava pa se nadaljuje tudi še med optimizacijo, saj na spletno stran dodajamo vsebine.

Kaj torej vsebuje eno in kaj drugo?

Izdelava spletnih strani se začne z izbiro imena in registracijo domene. Domeno je potrebno zakupiti od prodajalcev domen, zakupite pa jo lahko za nekaj mesecev ali nekaj let. Zakupiti je treba tudi gostovanje – prostor na strežniku, kjer bo „doma“ vaša spletna stran. Če ste za izdelavo spletne strani najeli neko podjetje, bodo oni poskrbeli za vse to. Ko je proces registracije domene in zakupa gostovanja končan, se zabava začne. Strokovnjaki poskrbijo za videz vaše spletne strani in za to, da je njena uporaba čim bolj enostavna. Spletne strani so izdelane v programskem jeziku HTML (Hypertext Markup Language) in so najpogosteje postavljene na platformi WordPress, ki podpira tudi izdelavo spletnih trgovin.

Pri izdelavi vaše spletne strani imate lahko toliko besede, kot želite. Dobro podjetje za izdelavo spletnih strani bo na vsakem koraku v stiku z vami, da se boste lahko odločili, kaj želite in česa ne. Lahko začnete sami pripravljati vsebino za spletno stran, lahko pa vsebino prepustite podjetju, ki za vas izdeluje spletno stran (kot boste videli v nadaljevanju, je priprava vsebine tudi del optimizacije).

Optimizacija spletnih strani pa je proces, s katerim poskrbimo, da se stran oziroma katerakoli od njenih podstrani v Googlu med zadetki iskanja pojavlja čim višje. To dosežemo z različnimi načini, v glavnem pa tako, da na spletno stran privabimo čim več obiskovalcev, ki na strani tudi nekaj časa ostanejo in tako, da Google „prepričamo“, da je spletna stran zaupanja vredna. Da lahko začnemo z optimizacijo, mora biti stran vsaj v grobem že narejena.

Poznamo on site in off site optimizacijo. Prva poteka večinoma preko izbire primernih ključnih besed in njihove vključitve v posamezne članke na spletni strani v primerni količini. Nadalje on site optimizacija pomeni tudi prilagoditev spletne strani, da je čimbolj uporabniku prijazna. To sta elementa optimizacije, ki ju vsebuje že izdelava spletnih strani. Off site optimizacija pa predvsem pomeni pridobivanje zunanjih povezav, ki vodijo na našo spletno stran, z drugih spletnih strani, ki jih Google že smatra za zaupanja vredne.

Upamo, da vam je to besedilo pomagalo, da zdaj razumete skupne točke, ki jih imata optimizacija in izdelava spletnih strani ter točke, kjer se ta dva procesa razhajata. V Studiu G-Soft vam ponujamo oboje, poleg tega pa še mnogo drugih storitev, da bo vaša spletna stran zaživela tako, kot ste si jo zamislili in služila svojemu namenu.