Optimizacija spletnih strani je namenjena temu, da vas vaše stranke najdejo po ključnih besedah, ki si jih želite oz. so primerne za vašo dejavnost. Pri tem vam svetujemo, kakšna je optimalna optimizacija spletnih strani za vas, da boste na prvih mestih v Google in drugih iskalnikih. Pri tem je nujno upoštevati ključne smernice logaritma, ki ga določa Google in se tudi občasno spreminja, zato je treba tem trendom slediti. Promet, ki ga boste dobili na vašo spletno stran in v trgovino s SEO optimizacijo je organski in je najbolj cenjen. Prinaša pa tudi veliko večjo konverzijo od oglaševanja.

Optimizacija spletnih strani je ključna za pridobitev novih strank za vaš posel

Dobra SEO optimizacija spletnih strani že od začetka, ko se postavlja koda in potem še besedilo, slike ter ostale elemente na spletni strani je ključna za to, da vas bodo v poplavi spletnih strani in informacij vaše bodoče stranke sploh našle brez oglaševanja.

Najprej se naredi ON site optimizacija, ki je optimizacija znotraj spletnih strani, ki vključuje ključne besede, meta podatke in opise, optimizacijo slik in notranje povezave v skladu z Google pravili. Če nimate spletne strani, se to naredi že od začetka, če pa jo že imate, se lahko naredi redizajn, če je to potrebno, pregled stanja in popravki optimizacije na vaši spletni strani.

optimizacija spletnih strani

Nato se naredi še OFF site optimizacija spletnih strani in sicer to pomeni, da se pridobi zunanje povezave, ki kažejo na določene dele vaše spletne strani. To je najlažje narediti s kakovostnimi članki na uglednih spletnih mestih z veliko prometa, kar vam naše podjetje omogoča. Veliko lažje in hitreje to naredite z že uveljavljenimi mrežami in spletišči, kot če se tega lotite sami. Rezultat bo trajal dlje časa in ni gotovo, ali bo res delovalo.

Kako poteka SEO optimizacija po korakih?

Optimizacija spletnih strani, ki so že narejene, poteka po naslednjih korakih:

  1. pregledamo obstoječe stanje.
  2. analiziramo ključne besede,
  3. izvedeno ON site optimizacijo,
  4. izvedeno OFF site optimizacijo.

Najprej pregledamo, v kakšnem stanju je vaša spletna stran, katere so napake, ki jih je treba popraviti in kaj vse je treba še narediti, da bo dobro delovala. Nato se pogovorimo z vami glede ključnih besed, predlagamo še svoje in jih natančno analiziramo, kako delujejo na trgu in kakšne možnosti so za velik uspeh pri uvrščanju v Google na visoke pozicije.

Če vas ni med prvih 10 zadetkov, vas skoraj stranke ne bodo našle, razen če so zelo vztrajne, kar je pa zelo redko. Če je v tem konkurenca boljša, bodo gotovo stranke kliknile na njihovo povezavo in če jih konkurenca s pregledno, uporabniku prijazno spletno stranjo ter ključnimi informacijami prepriča, bo stranka njihova.

Optimizacija spletnih strani je nujna na sami spletni strani, pri tem pa tudi pregledamo uporabniški vmesnik in spletno strukturo, če sta prijazna do uporabnika na vseh napravah. Če ne, lahko to popravimo.

Kaj so prednosti SEO optimizacije spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani ima precej prednosti pred plačljivim oglaševanjem. V prvi vrsti povečate ugled in prepoznavnost vaše blagovne znamke. V Googlu ste vidni 24 ur na dan na prvi strani med prvimi desetimi zadetki glede na določeno ključno besedo, ki jo vnese v iskalnik stranka. Tudi stopnja konverzije je višja, kot pri plačljivem oglaševanju, tudi do 4 %, kar je veliko.

Pri organskem dosegu ne boste plačevali ničesar, to vas nič ne stane, podjetju pa plačate nagrado, ko se doseže zastavljen cilj, vendar pozor, to traja nekaj časa in ni takoj. Če bi želeli rezultate takoj potem je najbolje, da vključite tudi plačljivo oglaševanje.

Optimizacija spletnih strani tudi pomeni, da vam ni treba tako, kot pri plačljivem oglaševanju, omejevati ključne besede. Tukaj jih lahko uporabite več, kar velja za vsako stran na vašem spletišču. Najbolje je uporabiti long tail ključne besede, ki so daljše in se z njimi veliko lažje uvrščate na visoke pozicije v Googlu.

Če vas zanima profesionalna optimizacija spletnih strani, potem predlagamo, da se pogovorite s strokovnjaki o vprašanjih, ki vas morda prešinejo še ob tem. SEO optimizacija je namreč zelo zahteven posel, ki mu je treba slediti vsak dan in ni dovolj, da se stran le enkrat optimizira. Tega dejansko Google ne odobrava, zato je ves čas treba objavljati nove vsebine in preverjati ključne besede, po katerih stranke največ iščejo. Zato je najbolje, da najamete strokovnjaka, ki bo za to mesečno skrbel in vam to ne bo odnašalo prozornosti ter se boste osredotočili zgolj na lasten posel, ki ga dejansko opravljate in od njega živite.